Brak produktów w koszyku.
Pytania i odpowiedzi:
Drogi Użytkowniku,
Poniżej znajdziesz najczęstsze pytania i odpowiedzi dot. naszego sklepu, roślin i innych równie ważnych tematów. Jeżeli nie znajdziesz tutaj rozwiązania swojego problemu, skontaktuj się z nami tutaj. Chętnie Ci pomożemy!
Zakupy w sklepie
Czy można złożyć zamówienie telefonicznie?
Tak, jeżeli nie masz możliwości złożenia zamówienia drogą elektroniczną, zadzwoń/ napisz do nas, a my przyjmiemy zamówienie drogą telefoniczną.
Czy macie sklep stacjonarny?
Obecnie prowadzimy sprzedaż wyłącznie za pomocą sklepu internetowego. Mamy jednak w planach uruchomienie sprzedaży stacjonarnej.
Z jakich metod płatności mogę skorzystać?
Nasz sklep obsługuje obecnie szybkie przelewy TPAY, Przelewy24, BLIK, płatności odroczone PayPo, przelew tradycyjny oraz płatność za pobraniem.
Zamówienie
Czy mogę wybrać dzień dostarczenia zamówienia?
Tak, jeżeli chcesz otrzymać zamówienie w konkretny dzień, nie jest to dla nas problem, wystarczy napisać informację w komentarzu.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT do zamówienia?
Nie wystawiamy faktur VAT, natomiast jest możliwość uzyskania rachunku uproszczonego, po wcześniejszej informacji w komentarzu przy zamówieniu.
Dostawa
Jak zabezpieczacie rośliny do wysyłki zimą?
W momencie, kiedy temperatury stają się niskie, do każdej paczki z roślinami dodajemy ogrzewacze oraz owijamy je specjalną pianką izolacyjną, dzięki czemu rośliny są odpowiednio zabezpieczone przed zimnem.
Jakie istnieją metody dostawy na terenie Warszawy?
W Warszawie umożliwiamy odbiór osobisty przy Hali Mirowskiej 1, oraz realizujemy dostawę własną z dostarczeniem nawet tego samego dnia! Jest też możliwość zamówienia kuriera.
Czy rośliny z grupy XXL wysyłacie kurierem?
Tak, wysyłamy. Jednak w miarę możliwości preferujemy odbiór osobisty, lub dostawę własną.
Rośliny
Roślina, której potrzebuję jest niedostępna. Czy mogę ją zamówić inną drogą?
Brak rośliny na magazynie nie oznacza jej absolutnej niedostępności. Gdy jesteś zainteresowany/zainteresowana konkretnym gatunkiem, napisz do nas lub zadzwoń, a my postaramy się zdobyć pożądany przez Ciebie produkt.
Czy jeśli nie znalazłem/am jakiejś rośliny w sklepie to znaczy, że jej nie ma?
Nasz sklep jest w ciągłej rozbudowie i co chwila dodajemy nowe rośliny. Bierzemy również pod uwagę Twoje sugestie. Jeśli więc szukasz jakiejś rośliny, napisz do nas lub zadzwoń, a postaramy się ją dla Ciebie znaleźć.